El 27 d’abril els alumnes de segon del cicle de GIAT van guiar-nos en una experiència molt especial: un viatge en el temps cap a la Tarraco del temps d’August. En aquest viatge vam realitzar una ruta guiada pels nostres alumnes pels indrets més representatius de la Tarragona romana i medieval: el mèdol, l’aqüeducte, el circ, l’amfiteatre, el passeig arqueològic, el fòrum i el temple d’August, la catedral, l’ajuntament, el convent de Sant Domènec, el Call Jueu i el balcó del Mediterrani. Mentre fèiem la visita, els alumnes de primer participaven en un concurs sobre els recursos culturals de la ruta. Tot seguit  ens vam dirigir cap a Coma-ruga, on vam fer una pausa ben merescuda  i activitats d’animació a la platja. De tornada a l’autocar, vam passar un quiz divertidíssim sobre la nostra escola i finalment, de tornada a Barcelona, vam procedir al lliurament de premis per al millor equip del concurs i vam escollir els millors guies-animadors. En definitiva: un dia per recordar.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.