preloader

Blog

Ruta guiada per la Tarraco d’August

El 27 d’abril els alumnes de segon del cicle de GIAT van guiar-nos en una experiència molt especial: un viatge en el temps cap a la Tarraco del temps d’August. En aquest viatge vam realitzar una ruta guiada pels nostres alumnes pels indrets més representatius de la Tarragona romana i medieval: el mèdol, l’aqüeducte, el circ, l’amfiteatre, el passeig arqueològic, el fòrum i el temple d’August, la catedral, l’ajuntament, el convent de Sant Domènec, el Call Jueu i el balcó del Mediterrani. Mentre fèiem la visita, els alumnes de primer participaven en un concurs sobre els recursos culturals de la ruta. Tot seguit  ens vam dirigir cap a Coma-ruga, on vam fer una pausa ben merescuda  i activitats d’animació a la platja. De tornada a l’autocar, vam passar un quiz divertidíssim sobre la nostra escola i finalment, de tornada a Barcelona, vam procedir al lliurament de premis per al millor equip del concurs i vam escollir els millors guies-animadors. En definitiva: un dia per recordar.

Facebook X Instagram

De dilluns a divendres
8:00 a 18:00 h

Portes obertes

Portes obertes amb cita prèvia en format telemàtic i/o presencial.

Dates pendents de confirmació.