Estudi dels espais a l’educació infantil

“L’espai és l’ànima de l’escola infantil.”

Quilghini (1980)

No sempre s’ha atorgat a l’espai la importància educativa que té. Cal que ens apropiem l’espai i que el fem part del nostre projecte educatiu: l’espai físic, la seva organització i distribució, així com els materials i els recursos, hi tenen un paper molt destacat i cal que els utilitzem i els considerem instruments d’intervenció educativa. Precisament, és el que hem treballat amb els nostres alumnes de 1er del CFGS d’Educació Infantil a través d’aquesta activitat que volem compartir amb totes i tots vosaltres: El disseny d’una aula d’una escola bressol a través de la construcció d’una maqueta.

El nostre alumnat, a través de la construcció de la maqueta,  ha pogut entendre la importància dels espais i com aquests poden esdevenir contextos adequats d’aprenentatge, que permetin sentir-se a gust, afavorir el desenvolupament integral dels infants, que siguin atractius i motivadors, càlids i acollidors.

Us deixem amb les imatges d’aquest material d’aprenentatge elaborat pel nostre alumnat.

Carnet guía

Si continuas utilizando este sitio aceptas el uso de cookies. más información

Los ajustes de cookies de esta web están configurados para "permitir cookies" y así ofrecerte la mejor experiencia de navegación posible. Si sigues utilizando esta web sin cambiar tus ajustes de cookies o haces clic en "Aceptar" estarás dando tu consentimiento a esto.

Cerrar