preloader

Blog

Estudi dels espais a l’educació infantil

[vc_row][vc_column][vc_column_text]“L’espai és l’ànima de l’escola infantil.”

Quilghini (1980)

No sempre s’ha atorgat a l’espai la importància educativa que té. Cal que ens apropiem l’espai i que el fem part del nostre projecte educatiu: l’espai físic, la seva organització i distribució, així com els materials i els recursos, hi tenen un paper molt destacat i cal que els utilitzem i els considerem instruments d’intervenció educativa. Precisament, és el que hem treballat amb els nostres alumnes de 1er del CFGS d’Educació Infantil a través d’aquesta activitat que volem compartir amb totes i tots vosaltres: El disseny d’una aula d’una escola bressol a través de la construcció d’una maqueta.

El nostre alumnat, a través de la construcció de la maqueta,  ha pogut entendre la importància dels espais i com aquests poden esdevenir contextos adequats d’aprenentatge, que permetin sentir-se a gust, afavorir el desenvolupament integral dels infants, que siguin atractius i motivadors, càlids i acollidors.

Us deixem amb les imatges d’aquest material d’aprenentatge elaborat pel nostre alumnat.[/vc_column_text][vc_images_carousel images=”27044,27042,27038,27036,27034,27032,27030″ img_size=”full”][/vc_column][/vc_row]

Facebook X Instagram

L'ESO
AL CECAC

Graduat ESO

Presencial

CENTRE ESCÒCIA

Horari secretaria

De dilluns a divendres
8:00 a 18:00 h

Portes obertes

Portes obertes amb cita prèvia en format telemàtic i/o presencial.

Dates pendents de confirmació.

DEMANA
INFORMACIÓ

DEMANA
INFORMACIÓ