“Una destinació intel·ligent és aquella amb una estratègia que té en compte la tecnologia, la innovació, la sostenibilitat, l’accessibilitat i la inclusió en tot el cicle del viatge: abans, durant i després. S’ha pensat tant en els residents com en els  turistes i s’ha integrat el multilingüisme, les diferents idiosincràsies culturals i l’estacionalitat en la planificació turística.” (OMT)

 

Amb motiu del Dia mundial del turisme 2018, els dies 27 i 28 de setembre, l’escola va proposar als nostres alumnes de GIAT i AAVV un conjunt d’activitats relacionades amb la temàtica d’enguany: El turisme i la transformació digital.

Després d’una breu introducció de les professores sobre l’OMT, les destinacions intel·ligents i l’aplicació de les noves tecnologies al sector, els grups de GIAT i AAVV van preparar sis rutes seguint els codis QR situats a diferents barris de la ciutat: el Raval, el Barri Gòtic i el Call i Nou Barris. Primerament, els alumnes es van descarregar un lector de codis QR, van identificar els logos de cada ruta, van confeccionar mapes dels  itineraris i van esbrinar com arribar-hi amb transport públic. Tot seguit van realitzar les rutes en grups, responent uns qüestionaris i fent-se selfies als diferents punts d’interès.

Finalment, al dia següent els grups van preparar presentacions a classe, tot explicant la seva experiència i el que havien après sobre la ciutat a la resta dels companys. Entre altres dades interessantíssimes, ens vam assabentar que Sant Pau del Camp va ser l’edifici més alt de Barcino, que Picasso freqüentava el London Bar i que a la Granja Viader del carrer Xuclà va néixer el Cacaolat.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.

ACEPTAR
Aviso de cookies